lauantai 25. huhtikuuta 2009

Meemi

24.04.2009 - 23:02

Nyt (ja aiemminkin) on ollut paljon liikkeellä fakta-haasteita, esim. kerro 20 faktaa jne. Tämä haaste ei käsittelekään faktoja, vaan tuntomerkkejä. Kerro yksityiskohtia itsestäsi ja jaa ne muille. Haasta sitten 5 muuta bloggaajaa tekemään sama edelleen.

Tanssiva harmaa pantteri haastoi kertomaan tuntomerkkejä. Vastaus on seuraava:

I. Olen se mummeli, joka huomaa kaikki koirat ja kylän koirat tuntevat minut.

2. Tulen paikalle aina etuajassa.

3. Bussipysäkillä en huido sateenvarjollani, vaikka nuorukaiset lähes kaatavat minut
rynnätessään edelläni bussiin. ( katso no 2. ) Ymmärrän, että heidän
täytyy varmistaa itselleen istumapaikka.

4. Yleensä viihdyn kotona, mutta metsälenkillä minut tapaa sauvoin
varustautuneena.

5. Isossa ryhmässä olen yleensä hiljaa. Tosipaikan tullen en jää tuppisuuksi.

6. Olen isoäiti ja ennenpitkää vierustoverini esim, bussissa on saanut tutustua
lastenlasteni pikkuruisiin koulukuviin.

7. Olen sitä mieltä, että ystävällinen hymy korvaa usein tyhjät sanat.


7 kommenttia:

  1. Minäkin olen aina etuajassa. Olen myös rauhallinen ja tykkään koiristakin, mutta en tunne kaikkia eivätkä ne minua. Olenkohan sittenkin kissaihminen?
    Kivaa oli lukea sinusta :-)

    VastaaPoista
  2. Täältä toinen etuajassaolija ilmottautuu! Ystävällisen hymyn kera ei tosiaan tarvita aina sanoja. Hauskat tuntomerkit - pitää olla valppaana, jos törmätään ;)

    VastaaPoista
  3. Hihi, stressaannut vieraista, jotka tulevat etuajassa.

    VastaaPoista
  4. Mukava lukea, viimeiseen kohtaan yhdyn sataprosenttisesti.

    VastaaPoista
  5. Uuna, tämä "meemi"- juttu oli minulle vähän hämmentävä. Oli pakko "kuukkelista" katsoa, mikä se meemi oikein on.
    Kivaahan tämä irrottelu on vakavan asian lomassa.

    Elegia, jos törmätään, ei sinuun varmaankaan satu. Sanoo, nimimerkki "pieni ja pyöreä".

    Marjukka, Hannele ja Arleena, ehkä vielä joskus hymyilemme yhdessäkin, nyt kukin oman koneensa äärellä.

    VastaaPoista
  6. Löysin monta yhtäläisyyttä itseni kanssa!
    Hienot tunnistamis vastaukset!

    VastaaPoista