perjantai 19. marraskuuta 2010

Lukuiloa tiedossa


Taata kävi lainaamassa uusia kirjoja ja minä nappasin tämän ensin.

Nythän tässä kävi niin, että Olli Suominen nappasi minut sateenvarjonsa koukkuun oitis. :)


Kirjan takakansi kertoo tarinalla olevan kaksi erilaista loppua. No, minulle on sama (ainakin tässä vaiheessa 13 lukua luettuna) mikä matkan päässä odottaa, tärkeintä on matkalla olo.


Välillä on käytävä nukkumassa, mutta ahmin lisää heti aamulla.
Tuleva päivä siis kuluu nenä kirjassa. :) Ehkä jo huomenna illalla voin kertoa lisää.

Posted by Picasa

7 kommenttia:

  1. On suuri ilo ja kunnia tunnustaa olevani poikani, sen Pasi Ilmarin isä. Eikä tässä tapauksessa ylpeys käy edellä minkään laatuisen lankeemuksen, koska minun (ja esi-isieni ja vaimon)geenien osuus on kenestäkään riippumaton sattuma. Suurin tekijä on kirjailijan hillitön halu tulla kirjailijaksi ja myös ääretön sitkeys ja sisu opiskella kirjoittamista lähes viimeiseen tappiin. Hienoa, Unelma, että olet tajunnut kirjan punaisen langan. Ihan jokainen ei sitä huomaa.

    Iisi

    VastaaPoista
  2. Huomasin tuon kirjan jo Leena Lumen blogissa,jossa oli siitä arvostelu.Kiinnostava kirja!

    VastaaPoista
  3. Tuo on minunkin lukulistallani. Pasi kirjoittaa koukuttavasti, muistan kun luin Lumikon, niin ei sitä kirjaa voinut päästää käsistään.

    VastaaPoista
  4. Vau! Tämä on se kirja josta Leena Lumi postasi mielenkiintoisen analyysin. Minä haluan joskus lukea myös tämän kirjan, kertoohan se minulle tutusta kaupungista. Lukuiloa sinulle ja hyvät viikonloput!

    VastaaPoista
  5. iisi,
    olet vaimosi kanssa onnistunut kasvattamaan lahjakkaan kirjailijan. Väheksymättä ollenkaan kirjailijan uutteraa opiskelua, uskoisin geeneilläkin olevan osuutta asiaan. :)

    Kirja on nyt luettu ja olen hämmennyksen vallassa. Toivottavasti kukaan ei määrittele mille ikäryhmälle teos on suunnattu. :)

    En arvostele enkä arvioi kirjaa, mutta kerron tuntemuksistani uudessa postauksessa.

    Ilahduin suuresti kun sinä niin pienestä vinkistä oivalsit minun napanneen otteen oikeasta langan päästä.

    VastaaPoista
  6. Yaelian,
    jos saat kirjan käsiisi, niin kannattaa luke.

    tanssiva harmaa pantteri,

    :))

    SusuPetal,
    minä en ole lukenut muita Pasi Jääskeläisen kirjoja, vielä.

    anja,
    näin se päivä meni lukiessa. :)

    VastaaPoista