torstai 26. toukokuuta 2011

Yllätyspalkinto



Minut oli vedetty hatusta, näin kirjoitti -maiju- Alkukirjainhaasteesta.


-maiju- on tarkoin seurannut blogeja, ylläritkin osuivat ihan kohdalleen. Ihanaa raitalankaa, olen näihin lankoihin tykästynyt, kun niistä kutoen langanpäitä ei enää tarvitse päätellä. Kesän automatkoilla taas syntyy uusia sukkia syksyksi.

Ihana omatekoinen kortti on kuin koru ja suklaasta saa taatakin osansa.

Juuri eilen Fiskarsin myymälässä katselin uusia saksia, mutta en sitten ostanutkaan, vaikka en tietänyt, että uudet sakset jo odottivat postissa kotiin pääsyä. Tuo värikin on niin mieluisa, erottuvat nyt vanhoista tylsistyneistä oransseista saksista. Pitääkin varoitella taataa, että näillä saksilla ei sitten piuhoja pätkitä.

Kiitos -maiju- ihanasta ylläristä. Alkukirjainhaasteeseen on ollut mukava osallistua. Hyvää kesää kaikille muillekin -maijun- haasteeseen osallistuneille.
Posted by Picasa

7 kommenttia:

  1. Hieno ylläri! Ja kauniit valkoiset sakset! Sitä se on kun on "hatusta vedetty"! Minä olen luullut, että aina nenästä vedetään, hih!

    VastaaPoista
  2. anja,
    uskomattoman hieno ylläri ja juuri kun olin Fiskarsilla katsellut kaihoten uusia saksia. :-)

    Tämä kevät on ollut minulle sellaista mukavaa aikaa. Olen kai tullut vedetyksi useammastakin hatusta.

    VastaaPoista
  3. Onneksi olkoon, sinä olet onnettaren suosikki! Ja Maijun :) Kiva yllätys varmaan.

    VastaaPoista
  4. Tosi hieno ylläri sua odottikin!
    Onnea sulle!

    VastaaPoista
  5. Kutuharju,
    onnettaren suosikkina on mukava olla, olen niin iloinen yllätyksestä.

    Harakka,
    kiitos, Harakka.

    VastaaPoista
  6. Hih, hyvä mieli mullakin, kun ylläri miellytti.

    VastaaPoista
  7. -maiju-,
    kiitos vielä sinulle, oli hieno ylläri. :-)

    VastaaPoista