lauantai 28. heinäkuuta 2012

Tunnustukset


Matkatar ja Suvikummun Marja antoivat minulle tunnustuksen.

Kiitos.













Ohjeet annettiin mukaan ja ne ovat seuraavanlaiset:


1. Kiitä tunnustuksen antajaa.
2. Anna tunnustus kahdeksalle bloggaajalle.
3. Ilmoita näille kahdeksalle tunnustuksesta.
4. Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi.


No, yritetään.

1. Ahdistun aina kun minun pitäisi kertoa jotain itsestäni.

2. Olen todella pettynyt, kun lähijärven vesi on tullut uimakelvottomaksi.

3. Viimeaikoina olen ollut huolissani monista asioista.

4. Olen iloinen, että löytämäni "patti" kaulalla on vain struuma.

5. Olisin hukassa jos taata ei olisi lähelläni.

6. Tänään olen iloinnut lämpimästä kesäpäivästä.

7. Onkohan minussa jotain vikaa, kun en yhtään innostu olympialaisista?

8. Ahdistus helpottaa, olen selviytynyt kahdeksanteen kohtaan. Ei se ollutkaan niin kamalaa.


Annan blogiystäville nyt kesäloman, en haasta ketään tunnustelemaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti