tiistai 14. heinäkuuta 2009

Harakalta ruusuja.

Harakka ilahdutti minua näillä kauniilla ruusuilla. Kiitos Harakka!



Apua, en osaa nimetä ketään. Haluaisin antaa sylintäyden ruusuja niin monelle ihanalle blogille ja kirjoittajalle. Olen viettänyt lukuisia hienoja hetkiä lukiessani tekstejänne ja katsellessani hienoja kuvianne. Usein on silmän nurkka kostunut liikutuksesta tai olen hörähtänyt vapauttavaan nauruun tässä koneeni äärellä. Blogiystävät, hienoja hetkiä olette minulle antaneet. Hyvää ja marjaisaa loppukesää kaikille. Lämmöllä, mamma

10 kommenttia:

  1. Unelma, ruusuja olet ansainnut! Kuvat kertoo sen! Terveisin, Eila.

    VastaaPoista
  2. Kiitos, Eila. Olisi kiva, jos kirjautuisit Blogilistalle, silloin saisin aina tiedon, kun olet laittanut jotain uutta blogiisi. Tulisin heti katsomaan töitasi.

    VastaaPoista
  3. Kyllä se on blogilistalla, en tiedä miksi se ei näy sinulla?

    VastaaPoista
  4. Eila, kävin taas yrittämässä, mutta blogilista vaan väitti, että ei löydy.

    VastaaPoista
  5. Lovely blog sopiikin siun blogiisi mainiosti. =)

    VastaaPoista
  6. Olet kyllä ansainnut tunnustusta ja nämä ruusut!

    VastaaPoista
  7. Onnea ruusujen saajalle, olet ne ansainnut :-)

    VastaaPoista
  8. Una, suloensio, Uuna ja Hannele kiitos kommenteistanne. Olen taas tehnyt retken luontoon, ihastelemassa sen kauneutta.

    VastaaPoista
  9. Ruusut kuuluvat sinulle! Olen yli viikon joutunut olemaan poissa blogimaailmasta kiireen ja netin takkuilun vuoksi, mutta onneksi nyt pääsin taas ihailemaan kauniita kuviasi! Ihana tunnelma tuossa seuraavassa postauksessa olevassa kollaasissa.

    VastaaPoista